سلام عزیز دلم

امروز برای اولین بار و شاید شانسی دو بار تکرار کردی ماما و قند در دل مامانی آب شد. زیبایی شما بی حد و اندازه هست. مامان عاشق بوسیدن روی ماه شماست. از قضا فردا روز مادر هم هست و این بهترین هدیه برای مامانی بود.

"عشق من" به نظر میرسه شما یه شخصیت مستقل و بسیار مردونه داری. میخوام بدونی که من و بابایی عاشقتیم و روزها رو برای بزرگ شدنت و بازی کردن با شما روزشماری میکنیم. امشب سه نفری به بازار نصر رفتیم. بیشتر زمان رو شما خواب بودی، وقتی هم بیدار شدی خیلی آقاوار رفتار کردی. به نظر میرسه خیلی از دد خوشت میاد.

 

برای این که یادگاری بمونه امروز صدای گریه ی شما رو ضبط کردم:

 


اینم عکس دوست داشتنی ترین پسر دنیا در 18 اسفند 96

 

 

تو 68 روزگی که حموم رفتی برای اولین بار خودت گردنت رو در راستای بدنت نگه داشتی و الان هم مدتی هست که یاد گرفتی موقع پوشک عوض کردن انقدر پا میزنی تا تشک تعویض از زیرت جابجا بشه. انگار زیاد ازش خوشت نمیاد. تازه وقتی ناراحتی یا عصبانی دائم با پا زدن جورابات رو به حالت نیمه پوشیده در میاری:

 

یه ویژگی دیگه ی شما هم اینه که فقط و فقط به اسباب بازی های تازه عکس العمل نشون میدی و خیلیییییییی زود همه چیز برات تکراری میشه. امروز بعد از یه مدت جغد زنگوله دار رو آوردم تا باهاش بازی کنی و شما علاوه بر این که بهش دست میزدی حتی بارها اون با دستای قشنگت گرفتی. این در حالی هست که برای دست زدن به اسباب بازی های دیگه کلی مامانی باید تشویقت کنه. حالا مدتی هست که ما با هم لگد زدن رو هم تمرین میکنیم و شما لگد زدن به بادکنک ها رو هم دوست داری.

 

الان شما خوابیدی ولی مامانی بیتابه بوسیدن لپای قشنگته. آرزو میکنم امشب کلی خوابای قشنگ ببینی و خوب شیر بخوری و راحت بدون دل درد یا رفلاکس بخوابی.

 

شبت بخیر عزیز دلم.