پسر عزیز و دوست داشتنی من، امروز شما 9 ماه تمام سن داری.  امروز صبح تو مرکز بهداشت دور سرت 44.5، قد 79 و وزن 10.300 اعلام کردن که البته مطمئنم یه مقدار خطای ناشی از پر بودن پوشک و شکم نازت هم توش دخیل بوده.

شما تقریباً از 8 ماهگی شروع کردی به چهار دست و پا رفتن و بعد دو هفته دیگه خیلی خوب این کار یاد گرفتی. اوائل به صورت شنای قورباغه چهار دست و پا میرفتی! اما بعد یاد گرفتی که پاهای قشنگت جدا جدا حرکت بدی. الان مدتی هست که کنار میز و مبل میگیری و خودت به حالت ایستاده در میاری. حتی خیلی خیلی کم قدم هم بر میداری در این حالت. انگار خیلی دلت میخواد زودتر مثل بزرگترها روی دو پا راه بری.

حالا خیلی به مامانی وابسته شدی. دوست نداری فاصلت با مامانی بیش از یک دست باشه! برای همین زیاد تو خونه چرخ نمیزنی و بیشتر فقط دنبال مامان و بابا راه میافتی. وقتی مامان از اتاق بیاد بیرون به سمتت انقدر قشنگ میخندی که همهی قشنگی های دنیا در برابرت کم میاره. 

یه مدت علاقه شما به شیر کم شده بود و غذا رو ترجیح میدادی. شما سلیقت خیلی مردونه هست. برنج و نون دوست داری با گوشت. غذاهایی مثل آبگوشت. اما لب به آبمیوه و حریره و فرنی و ... نمیزنی. با این همه ماست رو هم خیلی دوست داری. یه مسئله مهم تو غذا خوردن شما اینه که دستات باید همیشه مشغول باشه تا مامانی بتونه لقمه ها رو تو دهان شما کنه. کلا خیلی سعی داری مستقل باشی و حرف حرف خودته. 

محمد نازنینم من و بابابیی عاشقتیم. همه ی دنیا رو با شما عوض نمیکنیم:*